Goda nyheter!

Idag var jag på BVC med Mathilda. Som ni kanske inte vet så vägrar hon mat..vill bara ha bröstet.. Kan gå bra ibland med fruktsmoothie, men aldrig så man byter ut något mål liksom. Jag var ju beredd på att hon inte låg bra till på viktkurvan just därför.. Men nej minsann! Hon har gått upp bra i vikt och ligger precis som hon ska på kurvan! Så barnmorskan sa att hon klarar sig bra på min bröstmjölk men det är bara att fortsätta försöka med mat också. Och när jag ger henne gröt så kunde jag prova att lägga i lite vaniljsocker och se om det blir lite mer intressant då..hehe.. Dock har ju gumman börjat vakna jätte ofta på nätterna för att äta, så egentligen behöver hon annat än bara bröstmjölk. Men detta ska gå bra! Positiv inställning, det gillar vi. Förresten så är Mathilda 8 månader idag! Tiden har verkligen sprungit förbi och man kommer knappt ihåg att hon verkligen varit så här liten..<3



Kommentarer
sabine

Vilken liten goding alltså!! <3

Svar: <3
Jennie

2012-10-08 @ 20:22:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jenniewilhelmsson.blogg.se

Tvåbarnsmamma.

RSS 2.0