Snart så!

Sent igår kväll när jag chattade med My, skrev hon att hon hade värkar! Herregud vad glad jag blev för hennes skull, hon slipper igångsättning som skulle ägt rum nu på måndag! Låg och chattade med henne enda till klockan var 2 på natten! Ville ju peppa henne igenom värkarna. Hur som helst så fick jag nu under dagen veta att hon hade åkt in till förlossningen tidigt imorse, men tyvärr fått åka hem igen då hon är i latensfasen.. Tycker så fruktansvärt synd om henne! Hon har det jobbigt, 23 timmar med värkar hittills! Hoppas att det sätter fart ordentligt nu!

På tal om något annat så är Mathilda helvild på dagarna :) Kryper omkring, öppnar lådor och skåp och tar tag i saker för att ställa sig upp. Idag öppnade hon köksskåpet och tog sig in där alldeles själv! Glad att jag hade mobilen i närheten så jag fick tagit en bild :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jenniewilhelmsson.blogg.se

Tvåbarnsmamma.

RSS 2.0