Jag vet inte..

Var på IKEA idag och köpte lite grejer, bl.a en taklampa till Mathildas rum och en till vardagsrummet. Åkte därefter till My, och det var såklart jätte trevligt :) Så kan inget annat säga än att dagen varit bra!

Men nu på kvällen har jag mått illa, haft halsbränna och ont i magen.. Så jobbigt, fattar inte varför jag aldrig kan må bra en hel dag!? Alltid är det något... I söndags hade jag ont i magen, mådde illa och kräktes! Jag är van vid att det är så här med mig ibland, men det är fortfarande lika jobbigt varje gång..

Nej nu ska jag sova, ögonen svider av trötthet. Imorgon ska jag hälsa på min vän Susanne :)

Förresten så måste jag ju bara nämna att jag verkligen älskar Andreas så fruktansvärt mycket. Allt det han gör för mig, om ni bara visste! Det är nog inte många killar som hade ställt upp så här mycket för sin tjej som Andreas gör för mig. Han och jag, det är kärlek! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jenniewilhelmsson.blogg.se

Tvåbarnsmamma.

RSS 2.0