Hypokondrikern i mig har talat.

Läkaren klämde och kände på min mage, och allt kändes bra tyckte han! För mig gjorde det ont ganska långt ner på vänster sida, tjocktarmen sa han. Men kan ringa gynmottagning också för att göra en undersökning. Får se hur jag gör med det.. Tycker redan det känns bättre i magen. Bara att veta att det inte var någon typ av cancer eller något fick mig lugn. Ja som ni märker, en släng av hypokondri lider jag nog av tyvärr! Men det överlever jag ;) Får sluta gå in och googla upp varenda symptom jag tycker mig ha bara.. Det kan ju vara en bra början iallafall.  



Kommentarer
maria

Googel är en farlig sida=P Hoppas du börjar må bättre snart!

Svar: Oerhört måste jag säga! ;P Hehe.. Tack :)
Jennie

2012-11-14 @ 18:25:59
URL: http://mariasofiakarlsson.blogg.se
sabine

Haha, du är precis som mig gumman. Jag tror jämt jag har cancer! ;) Får iaf hålla tummarna för att allt är bra med din lilla mage nu! Och Mathilda, vad stor hon börjar bli, hon kommer ju springa när jag kommer tillbaka :')

Svar: Haha, eller hur... inget kul det där.. ;P Tack, just nu är det helt ok :) Jaa, men vi ses på fredag va?
Jennie

2012-11-14 @ 19:35:36
sabine

Det hoppas jag verkligen att vi gör! :) :)

2012-11-14 @ 22:26:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jenniewilhelmsson.blogg.se

Tvåbarnsmamma.

RSS 2.0