Grattis morfar!

Idag har jag, mamma och Mathilda varit hos mina morföräldrar och hälsat på. Det är nämligen morfars 79-årsdag idag! Vi hade köpt med oss godis och rulltårta till honom. Det är ju sånt han älskar :) Men jag blir så ledsen att tänka på att denna dagen är för längesedan glömd för honom... Hans minne blir bara värre och värre.. Jag saknar honom. Den han en gång var. Min morfar har Alzheimers sjukdom. Ibland vet han inte vem jag är. Usch för denna fruktansvärda sjukdom!! Ibland är saker o ting orättvisa! Enligt mig.

Nu på kvällen har jag packat upp och gått och "små plockat" i lägenheten. Njuter av det!
Nu är det sova som gäller. Godnatt.

Hittade en bild på morfar och Mathilda



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jenniewilhelmsson.blogg.se

Tvåbarnsmamma.

RSS 2.0