Blev ändrade planer.

Träffade inte Susanne idag, de ringde henne från dagis då hennes son kräkts. Så det var bara för henne att gå och hämta honom. Tur att jag inte hade hunnit börja åka! Hur som helst så blev min dag bra trots allt! Andreas var ledig idag så vi fick gjort ännu mer här hemma. Allt tar sin tid! Och efter vår gemensamma middag åkte han till Hisingen för att träffa vänner och jag åkte in till Nordstan för att träffa systern min. Köpte ett par mjuka byxor (Newbie) till Mathilda, och en pyjamas som får användas när hon "vuxit upp sig" en storlek :)
Nu ska jag ta en kopp te! Lägger upp en bild på vardagsrummet (så ni ser lampan som jag är helt tokig i), och en bild på inköpen.




Kommentarer
maria

Söta kläder och ccol lampa!! =)

2012-11-30 @ 04:42:29
URL: http://mariasofiakarlsson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jenniewilhelmsson.blogg.se

Tvåbarnsmamma.

RSS 2.0