Saknar sällskapet.

Ibland kan man känna sig så ensam, trots att man inte är det. Jag har ju alltid Mathilda - och hon är det bästa och underbaraste jag vet! Men det är ju inte samma sak, nej. Har börjat sakna sällskapet av ett djur också känner jag.. Älskar djur och har alltid gjort. En katt hade ju inte vart fel.. Men Andreas vill inte säger han. Det är ju mitt "intresse", om man säger så.. Han behöver ju inte hålla på med katten precis! Och Mathilda älskar också djur ju! Blir alldeles uppspelt när hon ser dem! Och jag menar, Andreas har ju sina grejer som han tycker om, playstation med FIFA (som spelas varje kväll), innebandy ibland och styrketräning någon gång i veckan. Jag gillar inte träning eller så. Jag gillar barn och djur. Jaja, that's life! 

Igår hade jag en trevlig kväll, på tal om något annat. ;) Min fd arbetskamrat bjöd hem mig och Mathilda på fika. Och en komisk grej är att hon är sambo med min gamla gympalärare som jag hade i högstadiet! Dem är så roliga ihop och vi hade det verkligen jätte trevligt. :) 

Idag har jag tagit en långpromenad med "plastsyrran" Emma. Alltid trevligt att träffas och tjöta lite! 

Nu sover Mathilda så jag ska nog luta mig tillbaka och kolla på ett avsnitt av Hart of Dixie. 
Ha en bra måndag!

Mamma älskar dig. <3


Kommentarer
Maria

Så himla söt hon är:-)

Svar: :) Jag är nyfiken på Filippa!
Jennie

2012-12-10 @ 18:23:58
URL: http://MariaSofiaKarlsson.blogg.se
Johanna Fåglund - Fotograf & Makeup-artist

Nu blev jag nyfiken på vilken gympalärare det var? :P Jag kommer knappt ihåg vilka vi haft.

Svar: Den bästa såklart, Ingo!! ;D
Jennie

2012-12-19 @ 22:54:03
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/
Johanna Fåglund - Fotograf & Makeup-artist

Åh, Ingo! :D Honom kommer jag ihåg såklart. Klart den bästa vi haft!

Svar: Indeed :D
Jennie

2012-12-20 @ 17:39:31
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jenniewilhelmsson.blogg.se

Tvåbarnsmamma.

RSS 2.0