Ont i kropp och själ.

Min älskade mamma hade så ont i kroppen imorse, hon orkade inte ta sig upp ur sängen. Hon lider nämligen av Fibromyalgi, vilket innebär bl.a. svår smärta i muskler och leder. Jag tycker att mamma blivit sämre och det oroar mig.. Hur kommer framtiden se ut? Vill verkligen inte att hon ska ha denna fruktansvärda smärta dag ut och dag in! Hon är den mest underbara och starka människa jag vet. Hon har varit med om mycket hemska saker i sitt liv och jag tycker att det är på tiden att hon får vara lycklig! Men med hennes dagliga smärta blir det tyvärr svårt. Hade jag kunnat så hade jag tagit allt det svåra ifrån henne. Hon är underbar min mamma och jag älskar henne så mycket <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jenniewilhelmsson.blogg.se

Tvåbarnsmamma.

RSS 2.0