Mitt hjärta smälter <3

Är glad över att Mathilda och Livia kommer så bra överens! Det är faktiskt helt otroligt :) Mathilda vill krama henne nästan hela tiden, så det är tur att Livia är så snäll och tålig ;)

Idag har Andreas varit hos min bror och kollat på hockey hela dan. Och jag har lekt med min underbara Mathilda <3 När Andreas kom hem hade han köpt rosor till mig! Så söt! Vad jag älskar er, min fina lilla familj!

Nej nu är det sova som gäller! Imorgon ska jag förhoppningsvis umgås med min fina mamma :) Godnatt på er alla.



Kommentarer
maria

Så söta de är ihop=)

Svar: Ja visst är dem :)
Jennie

2012-12-27 @ 15:10:01
URL: http://mariasofiakarlsson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jenniewilhelmsson.blogg.se

Tvåbarnsmamma.

RSS 2.0