Lite blandat.

Vi har äntligen fått bredbandet inkopplat idag! Skönt att sitta vid datorn igen :)
Det dåliga är att jag har mått illa idag, så har inte orkat göra något alls.. Fruktansvärt tråkig dag måste jag säga! Just nu känner jag mig bättre, men man vet ju aldrig när det "slår till" igen!
Om jag mår bra imorgon så ska jag till Susanne och umgås, det var ett tag sen nu. 

Vill säga grattis till min blimamma.se- samt bloggvän som fick en bebis igår!
Och jag gissade rätt på datumet, könet (flicka!!) och längden! :) 

Grattis Maria och lycka till med tösen! - mariasofiakarlsson.blogg.se


Kommentarer
Anonym

Åå vad du är söt! Glad jag blev mår jag såg detta :-) tycker du är en jätte snäll blogg vän, som verkligen kan gissa bra :-P

vad söt kissen var som ni ska köpa :-)

2012-12-16 @ 19:59:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jenniewilhelmsson.blogg.se

Tvåbarnsmamma.

RSS 2.0