Igår och idag.

Hej allihopa! Tänkte skrivit ett inlägg igår natt som jag brukar göra men kunde inte komma in på bloggen från telefonen.. Konstigt! Funkar fortfarande inte, men från datorn går det ju hur bra som helst. 

Igår var jag hos Susanne med familj. Mycket trevligt. Hennes dotter Nathalie, (som blir 3 år i februari), gav Mathilda en puss på kinden. Efter den pussen sträckte Mathilda upp armarna efter henne och Nathalie nästan slängde sig i hennes famn. Och så kramades dem! ..Nästan hela tiden! Haha, så himla söta! 
Sedan var Andreas så snäll som hämtade oss så vi slapp ta kollektivt. Och innan vi åkte hem blev vi bjudna på fisksoppa! Gott och nyttigt :) 

Kramkalas <3  (Tyvärr blev bilden lite mörk och suddig)


Idag har denna underbara dag spenderats med min mamma (och självklart Mathilda). <3 
Vi har busat med lilla gumman, kollat på Stalkers på tv3play och senaste avsnittet av Grey's Anatomy på kanal5play. :) Mamma bjöd på god mat också, karré, färskpasta - citron, stekta tomater och champinjoner samt mild citronsås. Mums!

 




Nu ska jag som vanligt ta något att äta.. Sen går jag nog och lägger mig tror jag. 
Ha en bra kväll :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jenniewilhelmsson.blogg.se

Tvåbarnsmamma.

RSS 2.0