Det var ångest..

Jag borde lärt mig vid detta laget, att ångest kan framkalla så många olika symtom... Självklart var det ångest jag hade hela dagen igår och även haft idag! Kunde knappt stå på mina ben imorse pga min hemska yrsel. Pappa ringde mig idag så jag berättade hur jag mådde och han visste direkt att det var ångest jag hade, han har ju själv lidit av det i halva sitt liv. ;/ Andreas, som var med min bror och pappa just då, fick några lugnande med sig hem till mig. Tog en och efter ca en kvart mådde jag bra! Somnade en stund i soffan också. Gud vad skönt att få känna sig som människa igen! Ska bädda ner mig gott i sängen nu. Godnatt allihopa!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jenniewilhelmsson.blogg.se

Tvåbarnsmamma.

RSS 2.0