Det kunde ju faktiskt ha varit något allvarligt..

Hypokondrikern i mig har talat - igen! 
Har varit jätte yr idag, även blivit andfådd för minsta lilla.. Blev lite orolig såklart och alla möjliga tankar hann passera förbi som i ett yrväder! Åkte in till Gamlestadens jourcentral.. När jag satt i väntrummet hade jag antingen något hjärtfel, leukemi eller hjärntumör. När dem hade kollat blodvärdet och läkaren hade lyssnat på både hjärta och lungor, kollat blodtrycket och dessutom gjort de vanliga neurologiska tester, - förklarade han mig frisk. Läkaren rekommenderade vila då han trodde att stress kan vara den bakomliggande faktorn. Får försöka att ta det lite lugnare och hoppas på att jag snart mår bättre.



Kommentarer
maria

Krya på dig!!

Svar: Tack :)
Jennie

2012-12-29 @ 14:32:47
URL: http://mariasofiakarlsson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jenniewilhelmsson.blogg.se

Tvåbarnsmamma.

RSS 2.0