Dagens sanning...

Julafton blev inte som jag hade hoppats på.. Morgonen började dåligt, hade varit utan mina antidepressiva i två dagar så humöret var inte på topp ;/ Trodde jag hade recept inne igår när jag skulle hämta ut dem, men nejdå! Så imorse körde Andreas in mig till Gamlestadens jourcentral, då jag hade en och annan gråtattack. Fick utskrivet min medicin iallafall, och det tackar jag för! Men förstår inte vad som händer med mig.. Känner mig nere väldigt ofta och får ta lugnande när ångesten kryper på.
Hursomhelst så firade vi julen hos mina morföräldrar som ni vet.. Tyvärr så har morfar blivit så himla försämrad i sin Alzheimers sjukdom... Han satt tyst under hela middagen ;/ Och mormor har ju frontallobsdemens så hon var väl inte världens trevligaste sällskap.. Hon och morfar satt och kollade på tv medan vi andra satt vid bordet och åt ris à la malta. Och första julen utan min bror som sagt... Det var väldigt jobbigt faktiskt. Jaja, är nästan glad att dagen är över. Ligger i sängen och bara skriver av mig nu, det är skönt att göra det ibland. Imorgon ska vi fira jul hos Andreas föräldrar. Kan ärligt säga att det inte är något jag känner för tyvärr. Men men! Får hoppas på ett bättre humör imorgon...
Godnatt <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jenniewilhelmsson.blogg.se

Tvåbarnsmamma.

RSS 2.0