Det blev en bra lördag.

Var i slottsskogen och promenerade i lördags, som ni vet. Tyvärr var det "way out west" då!! Hade total noll koll... Men det blev bra ändå, när man väl lyckats ta sig förbi allt folk. ;) Mathilda klappade faktiskt en get förresten. Haha..det var så sött <3 

Blev ingen kräftskiva för oss på lördagskvällen. Andreas var med min bror på en inflyttningsfest istället, och jag var med brorsans sambo och kollade på film. Och enligt mig så var det mycket bättre. Så jag var nöjd. :)

Andreas jobbar inatt och imorgon bitti. Mathilda har precis somnat efter ett par nattningsförsök! Ska snart krypa ner i sängen jag med. 

Mathilda, precis hemkommen från slottsskogen :)

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jenniewilhelmsson.blogg.se

Tvåbarnsmamma.

RSS 2.0