BVC

Idag ska Mathilda på halvårskontroll. Sist hade vikten dalat lite, så hoppas hon lagt på sig bra nu! 
Mathildas mormor ska med också :) Det är verkligen skönt att bo så nära mamma som jag gör. Tar inte ens 10 min att gå ner till henne ;)

Mathilda börjar få tänder förresten! Upptäckte det på hennes halvårsdag, (4 aug). Inte konstigt att hon varit gnällig.. Lilla stackare, vad hon lider av detta.. Har fått ge henne panodil på kvällarna, för då är det som värst. Skriker och skriker..:/ Och bajsar något otroligt mycket sen tänderna upptäcktes!
Jaja, nu ska jag ta och göra i ordning mig, skriver senare igen. Och nu tittade solen fram! :) 


Min mamma och Mathilda <3 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jenniewilhelmsson.blogg.se

Tvåbarnsmamma.

RSS 2.0